søndag 4. november 2012

Hurra for tida mi!!!

I am back in buisness!!

Oh yes!!! Helga har vært herlig lat, uten bekymringer, nattesøvenen har vært bedre enn en babys og livet er herlig! Fredag var en deilig dag - jeg kunne gi fra meg nøkkelen, kontorstolen og det tyngende ansvaret til rett person! Jeg kunne gå fra jobb med et fårete smil og vite at nå er jeg kun min egen sjef!

What a feeling!!!

Nå kan måneder med frustrasjoner, tårer, bekymringer, ansvar, økonomi, turnuskrøll og dårlig nattesøvn bare være et kapittel i livet hvor jeg har fått meg noen nye erfaringer og lærdom - på godt og vondt! Jeg har lært enormt mye om faget, ledelse og meg selv, ville ikke vært det uten, men det har også vært tøffere enn jeg trodde og jeg har mange ganger angret på at jeg takket ja. Men jeg er glad jeg har fått muligheten, men ser at det trengs mer kompetanse om man skal gjøre jobben perfekt! Om det finnes noe perfekt i lederposisjon....

Men jeg har fått lov til å jobbe med de beste solstrålene som finnes! Det er en super gjeng som har hatt stor tålmodighet med meg, uten de hadde jobben vært håpløs!! Men jeg har også fått utrolig god og nødvendig hjelp fra de andre rundt meg - gull verdt

Men nå er det altså den hvite uniformen som kaller igjen - tilbake som fotsoldat med et smil om munnen! Jobbe med faget som jeg kan - gleder meg veldig til det selv om kveld -og helgevakter blir tøft etter flere måneder i dagjobb. Men man kan ikke få både i pose og sekk har jeg hørt;)

Denne fikk jg av mine flotte kollegaer og solstråler - det satte jeg veldig stor pris på!
Heldig jeg<3
 
De siste ukene før jobbskifte har vært hektisk med å komme ajour med alle papirbunkene på pulten, følge opp småtroll, holde hodet noenlunde i vater, men ikke minst vært full av opplevelser i helgene - uten unger og kjæreste....
Vet ikke om jeg har dårlig samvittighet eller om jeg digga det.... Uansett trenger nok kjæresten en sikkelig guttetur etter at jeg har fått løpt av meg den siste måneden;)
 
Men jeg har vært på jintetur i Bartebyen med lillesøs og nerdekusine;)  Etter lang togtur (som jeg forøvrig holdt på å hoppe av på Elverum pga tresmak i min myke bakende) med masse kjekke militærgutter ( Er det lov å synes de er kjekke når man selv er passert 30 år?!! Lillesøs og jeg håpte vi fortsatt kunne smile litt ekstra til de grønne;)) kom vi endelig frem til Trondheim i strålende høstvær! Vår kusine viste oss byen og vi kosa oss masse som bare vi jenter i  familien vår kan:) Kald øl ute på bryggekanten, blåskjell, sjarmerende gater og butikker, latter og kos!
 
 
 
Og så forrige helg hoppa jeg på flyet med en spennende bukett solstråler med adresse Praha! Min første tur til denne majestetiske, enorme og vakre byen. Utrolig!! Masse, masse godt øl, mye bling, masse folk - mye moro:) Kan ikek være sur på tur med denne gjengen! Men må nok tilbake for å oppleve mer av kulturen som byen har å by på (ikke bare øl der liksom...).


 


Men nå skal livets tempo bremses opp litt:) Kjenner allerede nå at pulsen synker med tanke på turnusjobbing  - fridager og masser av timer jeg bare kan gjøre det jeg vil!! Dette lover bra nå inn mot jul!

Så kanskje jeg får tid til mer blogging og nå! Lov å håpe;)
 
Ha en super uke med masse kos:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)