mandag 18. februar 2013

Masseproduserte mandagsbruder

Alle har sine ønsker for den store dagen....
Stort eller lite, bonderomatikk eller på stranda, utradisjonelt eller etter boka, hvit eller svart kjole, kirke eller på en fjelltopp....
Bryllupsdagen er hver enkelts dag, og uansett rammene
 - det viktigste er at man blir et ektepar <3
 
Men jeg må alikevel innrømme at denne massevielsen, trykk her, blir litt for fjern og upersonlig for meg gitt... Som den oppmerksomhetssugne frua jeg er så ville jeg ikke delt dagen min med andre giftesyke bruder! No way!!
Jeg vil være prinsesse på min egen dag!
 

BER SAMMEN: De nygifte parene holder hender for å be under massebryllupet i Seoul. Vielsen tok sted ved CheongShim fredssenter i Gapyeong, hovedkvarteret til Enhetskirken. Den kontroversielle religionen har spredt seg til hele verden og har mellom 250.000 og 3 millioner medlemmer i mer enn 180 land. I Norge var blant annet 78 personer registrert som medlemmer i 2010. Foto: Kim Jae-Hwan, AFP Photo / NTB Scanpix
Jeg syns jeg ser søstra til min kollegas kusines venninne øverst i venstre hjørne...
Hun i den...eeehh....hvite....kjolen med slør.... Du ser henne du og?   Kilde: VG

 
Men det er sikkert billig og økonomisk, og jada jeg vet jeg motsier meg selv ved at rammene ikke betyr noe bare man blir gift med den beste på jord,
 men lell da gitt?!!....
 
 

GIFTET SEG ALENE: Nygifte Juan Proano fra Miami, Florida, holder opp en giftering og et bilde av bruden sin, som ikke hadde anledning til å delta i bryllupet. Foto: Lee Jin-man, AP Photo / NTB Scanpix
Det lykkelige og nygifte ekteparet som gløder av lykke....eller??!   Kilde: VG

 

Men det kuleste ved at man blir gift på et samlebånd er jo at man trenger ikke å anstrenge seg med å finne vitner som skal gå god for at man er ved sine fulle fem,
man slipper den nervøse samtalen med presten for å overbevise han om man er det rette paret som fortjener å bli viet og ikke minst
-  man trenger ikke å møte opp!
Er ikke det supert!!??
 
Man slipper å være nervøs og dermed gå i fare for å gi slipp på frokosten når som helst, man slipper det herket med å pynte seg i en stor og upraktisk kjole som gjør man avhengig av toalettbistand og ikke minst så slipper man å gå glipp av lørdagssalget på Kids...
 
Skal man se på enda flere fordeler med denne happy begivenheten så kan man jo velge seg ektefelle ut fra utseendet, karriere, berømmelse og penger...
Eller hur?
 
Hmmmm....Da tenker jeg at jeg velger meg ut Robbie eller kanskje vin Diesel. De slipper selvfølgelig å møte opp i vielsen, de har sikkert en konsert eller film som må prioriteres....
Eller posesalg på Kids?
Jeg tar med meg et lekkert bilde jeg så er ekteskapet i boks!
 
Elle melle...

....deg fortelle....

 
Hurra, for en lykkes dag!
Endelig gift <3

JUBLER: Massebryllupene hvor par blir gift eller fornyer ekteskapsløftene i Enhetskirken har fått stor oppmerksomhet. Her fra søndagens bryllup, hvor parene feirer seg selv etter endt seremoni. Foto: Lee Jin-man, AP Photo / NTB Scanpix
Gratulerer som nygift! For en minnerik vielse!  Kilde: VG

 
En ting det ikke er tvil om er at dette helt klart blir en dag alle vil huske:) Og det er deres bryllup - deres store dag!
 
Og det viktigste er jo selvfølgelig den andre hovedpersonen - den beste på jord!
Den som utfyller deg og gjør deg hel!
Og sammen skal man dele gode og onde dager;  
en herlig blanding av hormoner, morratryner, misfortsått kommunikasjon, romantiske kvelder foran tven med søvnmangel som sterkeste rus, latter og selvironi <3
 
 
Min drømmeprins tok seg bryet å droppe posesalget og møtte meg ved alteret;)
Jeg fikk være hans prinsesse den dagen (forhåpentligvis hver hverdag og;) ) og vi hadde en dag i egoismens tegn.
 
Elsker min prins <3
 
 
<3 06.06.2009 <3
 
 
 
Klem
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)