fredag 15. februar 2013

Himmelsk fredagsmagi

 
Håper dere hadde en hyggelig dag i går;)
Jeg kosa meg - akkurat som jeg ønsket og behøvde!
(Og til opplysning - vi skal kose oss i dag og vi altså, selv om det ikke er Valentine;))
 
Og husk å ta en samtale med dine nærmeste om organdonasjon!!
La noe godt komme ut av en tragedie - gi et liv!
Kanskje er det vi selv som trenger et organ?
Ville du ikke uten tvil ropt ja til selv å motta et livsnødvendig organ?!
 
Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg!
 
 
 
I dag er det en stille fredag hvor jeg lader opp til arbeidshelg på Soltoppen.
Unga får ut siste rest av kunnskapstørst før de tar en etterlengtet vinterferie. Har blitt mye skigåing denne uka så tror de gleder seg til å leke litt i snøen....
Men de skulle bare visst at deres far har planlagt flere skiturer i helga og til uka;)
Takker høyere makter for at denne frua ikke har ski...he-he:)
 
I dag er det Frøken Fryd som er ansvarlig  for fredagsmiddagen og unga imponerer meg fortsatt med sine valg! Kanskje jeg blir mor til noen fremtidige kjøkkensjefer?
Det hadde vært noe det:)
 
Fredag er garantert den fineste dagen i uka -
den bare venter på å omslutte familien med latskap, kos og opplevelser!
 
 
 
Ønsker dere alle en god helg
og
til dere som skal ha vinterferie -
HAVE FUN!!
 
 
 
 
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)