onsdag 19. desember 2012

Grønnsåpevals (19.des)

God morgen alle sammen:)


Kilde: Ukjent

Det ble en kort blogg i går, men gårsdagens sang er lagt ut til de som savnet linken på FB i går;)


I går hadde min mor og jeg jentetur/shopping/kvalitetstid/julekos sammen på Jessheim. Det sentret er blitt så stort at man burde hatt kart og kompass for å finne frem over gangbruer, etasjer og butikker, men da er det godt å ha blide, hyggelige og serviceinnstilte sentervakter:) En veldig søt og grom ung vakt skjønte nok at vi var bønder i byen der vi stod å undersøkte kartet for å finne korteste veien til Kid, han forbarmet seg over oss og fikk oss på rett vei. I tillegg hadde vi koselig lunsj med tante - kjempekos med en slik dag!

Vi fikk da dratt kortet vårt en del ganger i løpet av dagen og antall bæreposer økte etterhvert som vi gikk og kosa oss i butikkene. Og jeg fikk en kjempeflott julegave av mor og far - en utrolig nydelig stjerne <3 Tusen takk!!! Bilde av den kommer etterhvert!

Mye fint ble med hjem, men som sagt i går - det ble ikke noe julekveldsantrekk. Så mye fint i butikkene, men det skal ikke være glidelås, ikke harde paljetter, ikke for kort og selvfølgelig ikke for liten størrelse (les XS eller S). Er ikke mye som er igjen å velge mellom da;) Men kan bare skylde på meg sjøl siden jeg ikke er den som er beste vennen med joggeskoa eller har den beste viljestyrken (syns jeg aner nok et nyttårsforsett her....hmf....).

Vel, det blir lite med bilder i dag og lite fornuftig å si. Nå skal huset få sin ekstreme makeover før jeg drar på senvakt. Siste rest av pynt skal frem og vaskefilla skal få hilse på grønnsåpa så får vi se om vi får tatt oss en svingom sammen.

Kilde: Ukjent
Jeg får forbrenne noen kalorier med vaskefilla og julesanger på stereoen:)

 
Jeg lover flere bilder i morgen, og spesielt av stjerna mi!
 
Dagens sang er en alvorlig julesang, men jeg syns denne er så flott. Sett på full styrke og syng med!
 
 
 
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)