torsdag 20. desember 2012

Juleferie - YES! (20.des)

HO-HO!

Nå har jeg tatt juleferien og det er herlig å tenke på det! Sikkelig lang god juleferie som i barndommen.

Nå skal jeg gjøre som jeg vil helt til 2.dag jul:) Sene morgener i sofaen mens man ser på Disney og andre filmer, lefse og sylte til frokost, tusle en tur ut i snøen - bare være sammen vi fire! Og ekstra godt blir det nå som Kjæresten har jobbet overtid hele desember - nå er han bare vår!!!

I morgen er det bare sjarmøretappen igjen i butikkene og så skal vi gå en nisserunde i bygda med de siste julekortene. Så blir det julelunsj med solstrålene på Soltoppen med sylte og lefse, og trekking av pakker:) Gleder meg til en koselig lunsj med de beste kollegaene:) Julestemningen var på jobben i går kveld da det ble pyntet i korridorene, julekrukker til pasientene ble laget og i dag pyntet jeg treet. Koselig:)




Nå skal dere få dagens julesang og den er inspirert av min kjæreste som liker denne veldig godt. Den hører med til jula! The Pouges og Fairy Tale of New York.



Ha en hyggelig kveld og start på julehelga!
 
 
 
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)