mandag 15. juli 2013

Tid for meg

Watch out!!
Fru Fryds tankekaos er løs!

Ferien er her - så etterlengtet, ønsket og nødvendig! De som følger meg på Facer`n  har vel fått med mine sutrestatuser hvor jeg klager over både det en og det andre i min lengsel etter egoistiske feriedager. Vel, nå er Fru Fryd beruset å lykkefølelse!!

FEEEEERIE!


Sommer, søte jordbær, Båtis, søt vin, dampede blåskjell, sene kvelder og late morgener, rosa solnedganger, musikk med høyt volume, piknikk i hagen, varme kvelder, kald halvliter, reker og Aioli, franske fristelser, skjønnhetsblunder på vinterassen, våte bikinier, måkeskrik, myggstikk, moreller, kokosnøttparfyme, bøker, nakne tær i mykt gress, Bagnols-et-Foret, ingen vekkerklokke, nabokvelder og barnelatter.....
 
 
Søte og røde fristelser....

Som jeg elsker sommeren og feriens muligheter. Siden jeg har vært grundig lei yrket mitt den siste tiden, men det er vel normalt for de fleste når ferien nærmer seg, skal ferien brukes godt slik at jeg er klar med ny giv og arbeidsglede når jeg tar heisen opp til Soltoppen igjen om fire uker;)


Mmmmmm.........

Men akkurat nå skal jeg ikke tenke på vekkerklokka, sykepleieprosedyrer, samtykkekompetanse, nasjonale retningslinjer for forebygging underernæring, smile høflig, løfteteknikk, røde vakter, vond skulder, effektivitet og dokumentasjon. Nå skal jeg ikke være sykepleier, kun når unga trenger plaster på skrubbsårene sine eller trøstes når de er slitne etter aktive sommerdager.  Nå er det tid for å være tålmodig og leken mor, blid og kjærlig kjæreste og ikke minst bruke tid på meg sjøl:)

Og det skal gjøres med å drikke søte og gylne viner, ligge på solsenga og se på skyene, dra på jentetur i København for å se på Robbie Williams, kose meg med flotte nabojenter og plaske i bassenget i Bagnols-et-Foret. Bare være egoistisk! Det er mitt ønske for sommerferien, min tid:)

Ønsker dere alle en solfylt og minnerik sommer!
 
Snart skal vi nyte det gode liv her <3

Og det skader ikke å kose seg med Robin Thicke og Pharrells morsomme og uhøytidlige Blurred Lines !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)