fredag 14. desember 2012

Fredagsgleder

Fredagen er her - alltid like velkommen!
 
Helga er her, og som alltid er det godt å dulle seg inn i helgekosen.
Veeel.... Jeg har noen arbeidsvakter denne helga, men hva gjør vel det når det er den siste for dette året;)


Har vært en tur i byen og fiksa litt julegaver, og jammen ble det litt julegaver til en sjøl og:)
Blant annet disse tøffe koppene av Arne Jacobsen som jeg har ønska meg leeeenge..... Og de fant jeg på Vintagepiken på Hamar, nettsiden deres finner du her.
Jeg fant egentlig veeeeldig mye fint der som jeg ikke viste at jeg ønska meg en gang....hmmmm;)

 
På vei hjem fra shopping måtte jeg ta bilder av det fine vinterlandskapet
og lyset som var i dag.
 Bygda vår viser seg fra sin beste side nå mot jul!
 
 
 


 


 
 

Dagens sang er en tradisjon i jula mi.
Husker jeg var kjemperedd da den fæle ulven med gjengen sin skulle ta de søte geitekillingene. Og sangen til moren gjorde såpass inntrykk at hver gang jeg var syk som liten/ung nynnet jeg den til meg sjøl om kvelden:)
 
Så kos dere med gamle minner og Mom is Home av Rock`n Roll Wolf.
Faktisk liker jeg denne versjonen veldig godt og jeg med A-Moe, men klart  - orginalen er spesiell pga minnene;)
 
I kveld skal vi møte gode venner og kose oss både små og store!
 
 Ha en artig kveld!


Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)