tirsdag 25. desember 2012

Julekalender 2012 - trekning av give away

Håper dere alle hadde en hyggelig kveld i går?
 
Her ble ribba vellykket og alt det andre smakte godt - får jo litt prestasjonsangst da med ribba og gjester da (spesielt gjester som har laga julemiddagen i en mannsalder...). Men stod med glans:)
 
Den tradisjonelle jakten på mandelen i riskremen ble mislykket.... Jeg la den så vidt i kremen øverst, men dette til tross så var det ingen som fant den?! Så etter runde en tok alle motvillig en runde to (dvs en liten skje hver) i håp om å kåre en verdig mandelvinner....No luck:/  Mistenker at en av trollunga har svelget den uten å være klar over det;) Så unga fikk mandelpakken, som oldemor forøvrig har ansvaret for, på deling.
 
Pakkeutdelingen er jo et eventyr (og et maraton) - jeg er som unga og elsker pakker - små og store, mjuke og harde:) Og det er hyggelig å se unga kose seg med alle gavene, øynene deres som stråler hver gang de åpner en pakke og viser glede over det de har fått. Spesielt Frøken Fryd hadde en elelvill seanse her over å ha fått tøffe støvletter av farmor og farfar:) Tenk at sko kan skape en slik reaksjon....Aner jeg en datter med moteinteresse (sukk.... Mor sjøl begynner å bli utdatert....)?!
 
Vi fikk alle mye fine, koselige og ønskede gaver - tusen takk til alle:)
 
 
 
 
 
 
Så var det trekningen av julegave giveawayen:) Ikke så mange som kommenterte innlegget inne i bloggen (funka ikke med bestikkelser altså...;)) , men det medførte jo bare destod større vinnersjanser for de som kommenterte:) Trekningen er da gjort, rettferdig med loddtrekning av Tassen.
 
Og vinneren er (trommevirvel): "Koselige bilder fra julehuset deres :-) Nyt noen fridager nå i julen sammen med familien. Bente inni skogen :-)" 
Gratulerer så mye og takk for at du følger bloggen min;)
 Jeg tar turen inn i skogen med pakken i løpet av dagen!
 
Men takk til alle dere andre som kommenterte innlegget i bloggen eller FB, veldig moro at dere stikker innom:) Hadde vært kjedelig å bare skrive for seg sjøl;)
 
Stjerner til Bente;)
 
 
 
Her kommer alle  mine julekalendersanger samlet,  kanskje noen er deres favoritter og?
 
 
3. des    Jingle Bells, Yello
15. des   Snømannen Kalle
 
 
 
Ha en fortsatt god jul:)
 
 
 
Klem
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du leste min hverdagstanker!

Om du legger igjen en kommentar så blir jeg glad:)